Snart avreise :OO

Damn, tiden har gått fort, nå er det bare to dager igjen til jeg drar :S

Har mye å si, så det kommer litt rotete ut i dette inlegget.

I dag var jeg på besøk til min gode venn Knut, der jeg sa hade til han for siste gang før jeg drar. Det var da jeg tenkte over hvor ofte jeg har sagt «snakkes om et år da» i det siste. Noe som er merkelig, alt har liksom blitt så virkelig iløpet av så kort tid. men men, nok om det.

Jeg har enda ikke begynt å pakke, noe som kanskje burde vært prioritert, men hver gang jeg tenker på det så blir jeg bare forvirret, for, hva skal man pakke når man skal bort i et år? (kommentarer med forslag tas vel imot)

Så har jeg pratet mer med vertsfamilien min over fjesboka, og ut i fra det jeg har hørt, så er de veldig kule! 

Videre så har jeg fått mer utdypende informasjon om hvordan reisen vil foregå, så her kommer den:

Klokken 09.15 braker jeg inn på klasserommet til den mest Awesome gjengen jeg noen gang har møtt; SP2D på bodin❤

Onsdag 22.August
09.45: Jeg ankommer Bodø flyplass.
10.45: Flyet mitt drar mot gardemoen.
12.15: Oppmøte på gardemoen for å møte resten av nordmennene som skal til Mexico.
14.00: Vi drar videre til københavn og slapper av der til neste dag

Torsdag 23. august
Besøk på den mexicanske ambassaden for å få visum, og tivoli etterpå🙂

Fredag 24. august
Avreise til London, for så å ta fly videre til Mexico. Der vi starter klokken 14 fra London, og lander klokken 19 i Mexico City (flyturen tar 12 timer, do the math)
Vi møter AFS mexico i ankomsthallen, og drar så videre til en liten by 2 timer unna mexico city for å møte resten av deltakerne fra resten av verden.

Lørdag 25.august
chiller på ankomstleir.

Søndag 26.august
Jeg drar til vertsfamilien min i Oaxaca.

Sånn, da va oversikta lagt ut.

 

Nå kommer min vakre kjæreste snart, så da gidder jeg ikke skrive mer. 

 

-Cheers ;D

 

 

 

One thought on “Snart avreise :OO

  1. Mamma sier:

    Måtte bare sjekke om du hadde skrevet noe etter samlingsleiren. Er veeeeldig spent på å høre fra deg når du kommer til vertsfamilien…

Legg igjen en kommentar

