Vertsfamilie!

Hola!

Etter flere måneders nådeløs venting, har jeg endelig fått vertsfamilie!

Fra og med 25. august 2012, bor jeg i El Espinal, Oaxaca, Mexico! Området rundt det fremtidige hjemmet mitt er et rolig strøk på utkanten av en litt større by, med gåavstand til både baseballbane og fotballbane! Fy faen æ ska kos mæ!  Det kommer til å bli veldig morsomt.

Min vertsfar er advokat, mens vertsmoren min er hjemmeværende. I tillegg har jeg tre vertssøstere på 19,20, og 27 år.

 

og nå er det bare en måned til avreise!

Cheers! ;D

2 thoughts on “Vertsfamilie!

  1. Håvard Fykse sier:

    Kos deg Are!😀

Legg igjen en kommentar

